Kataloog

ACE Stoßdämpfer GmbH

ACE Stoßdämpfer GmbH

  • RoHS
  • Reach
  • DIN ISI 9001:2015

ACE Stoßdämpfer GmbH

  • RoHS
  • Reach
  • DIN ISI 9001:2015

31.05.2023 01:05

Uuenduslikud e-scooterid kohandatava amortisatsiooniga ACE-lt: scuddy Premium V2

Insenerid Tim Ascheberg ja Jörn Jacobi ning nende meeskond jätkavad scuddy elektriliste rollerite edulugu. Tänu paljudele edasistele arendustele läheb scuddy Premium-tüüpi teise põlvkonna turuleviimine hästi. See on peamiselt tingitud kahe esiratastega uuendusliku sõiduki suuremast paindlikkusest, sõiduomadustest ja ergonoomikast. Uudis on muutunud veelgi kohandatavamaks, ka summutuse osas. Konstruktorid on seda taas kord ACE komponentide abil realiseerinud.

Kui scuddy leiutajad esitlesid 2012. aastal oma esimest kolmerattalist e-scooterit, oli see juba kavandatud kvaliteetse sõidukina, millel oli maanteehindamine, mis realiseerus kiiresti ja sai lühikese aja jooksul edu. Scuddy Premium V2-ga toob Kiili ettevõte välja järeltulija, mis seab uued standardid jõudluse, mugavuse ja variatiivsuse osas. Nende edusammude aluseks on suundumus, et üha rohkem inimesi avastab enda jaoks e-skooteri eelised, ja seda mitte ainult linnapiirkondades. Scuddy ainulaadne müügiargument on mopeedi sõiduvõime ühendamine kokkupandava mehhanismiga, mis võimaldab e-skootrit kõikides versioonides kokku voltida joogikasti suuruseks. Tänu oma kompaktsele kokkupandavale suurusele saab scuddy tasuta pagasina kaasa võtta näiteks Deutsche Bahnil. Samuti ei pea linnakeskustes parkimiskohta otsima. Praktikas on kokkupandav konstruktsioon avanud täiendavaid kasutusvõimalusi. "Vahepeal näeb scuddy'sid sageli kämpingutes. See on tingitud ka matkaautode suurenenud populaarsusest hiljemalt alates koviidide pandeemiast ja paljudest reisivatest best age'idest. Kui noored on entusiastlikud sõidurõõmust, siis vanemad hindavad paindlikku liikumisvormi ja sellest tulenevat puhkamismugavuse kasvu," selgitab scuddy tehniline juht Jörn Jacobi. Ta juhib tähelepanu, et sõiduk on nüüd saadaval viies erinevas versioonis, mis vastavad erinevate kasutajarühmade individuaalsetele vajadustele ja kaaluvad sõltuvalt varustusest maksimaalselt 29 kg. Ükskõik, kas sportlik sõit seisvas asendis või mugav sõit istuvas asendis, scuddy kohandub vastavalt sõiduvajadustele, ütleb Jörn Jacobi.




ehitatud algusest peale ACE summutuslahendustele Kõigis versioonides on 62 x 53 x 42 cm suuruseks kokku volditav e-scooter akuga, mida saab laadida tavalistest pistikupesadest. Sõltuvalt konfiguratsioonist ja sõidustiilist on selle läbitavus kuni 70 km. Maksimaalne kiirus jääb vahemikku 15 km/h kuni 45 km/h. 15 km/h mudeli puhul, mis sobib eriloa korral ka haigete ratastooliks, ei ole Saksamaal kiivrikohustust ja sellega võib sõita kõikjal ilma juhiloata alates 15. eluaastast. 20 km/h ja 25 km/h versioonid kuuluvad mopeedi kategooriasse, kuigi esimesega võib sõita ilma kiivrita. Mõlemaid võib sõita alates 15. eluaastast mopeedi kontrolltunnistusega, välja arvatud juhul, kui olete sündinud enne 01.04.1965, millisel juhul võite sõita ilma kontrolltunnistuseta. Teiste mudelite puhul, mis on 35 km/h ja 45 km/h, peavad sõitjad omama AM-juhiluba.

Seda võib võtta alates 16. eluaastast ja see on osa igast tavalisest juhiloast, näiteks B-juhiloast. 80 kg kaaluva juhiga on kõik mudelid tõestanud katsetes 30-protsendilist tõusuvõimet. Maksimaalne koormus 125 kg on lubatud heitgaasivabale transpordile. Iseloomulikud kaks ratast scuddy esiotsal tekitavad carving-suusatamisega sarnase kurvivalu ja tagavad sõidurõõmu. Selleks, et see ka kuni 45 km/h kiirusel ja võimalikult paljudel teepindadel toimiks, on ettevõtte asutajad algusest peale toetunud ACE Stoßdämpfer GmbH summutuslahendustele. "ACE inseneriteaduskond on alates 2012. aastast alati olnud meie suhtes vastutulelik ja on ka meie lahenduste täiustamiseks panustanud summutusideid scuddy arendustesse. Et ACE suudab pakkuda ka selliseid amortisaatoreid, mis ei nõua läbipaindekinemaatikat ja seega saavad hakkama minimaalse ruumiga, on see tõeline eelis," teatab konstruktor Sebastian Vetter koostööst. Seega täiendati koostöö alguses konstruktsioonilisi amortisaatoreid ACE-lõikega SLAB-amortisaatoriplaatidega. Tänu headele kogemustele kvaliteedi, valiku ja paindlikkuse osas läks koostöö järgmisse vooru koos scuddy Premium V2-ga. Selle uuenduste hulka kuulub sõiduki intuitiivsem kokkupanek. Samal ajal tagab mänguvaba kokkuklapimismehhanism, et kasutajatel on veelgi rohkem sõidukit kasutada.




Mugavust suurendab ka individuaalsem amortisaatorite valik.Erinevad amortisaatorid erinevatele kaaluklassidele "See on natuke nagu suusatamine. Seal reguleeritakse sidet erinevalt sõltuvalt ratturi kaalust. Ja on selge, et kehakaal nõuab erinevat amortisatsiooni ka siis, kui sõidetakse üle konaruste, näiteks augulappide, juurte või kaevukaante," annab Jörn Jacobi ülevaate individuaalse amortisatsiooni vajalikkusest. ACE spetsifikatsioonides oli märgitud, et vaja on kolme erinevat summutussüsteemi. Üks oli mõeldud kaaluklassile kuni 80 kg, teine oli mõeldud kaaluklassile 80-110 kg ja kolmas oli mõeldud klientidele, kes kaaluvad üle 110 kg. Koos kasutasid partnerid ACE projekteerimistarkvara, et teha kindlaks, et kõigi kolme klassi jaoks sobivad kõige paremini erinevad struktuursed amortisaatorid. Valitud põhitüübid olid TR64-41H-OS, TR68-37H-OS ja TR79-42H-OS. Nagu varemgi, pakkus ACE katseetappide jaoks tasuta näidiseid ja suutis need tänu Langenfeldi lao suurele kättesaadavusele kohe kohale toimetada. Katsete ajal ja pärast neid integreerisid konstruktorid igal juhul TUBUS-nimelised komponendid õõtssilla külge, et saavutada võimalikult suur sõidumugavus. Erinevalt eelkäijast ei tehtud seda tandemkonstruktsioonina. Kui väiksem valitud struktuurne amortisaator, mis on kõik valmistatud kopolüestrielastomeerist, on 25 Nm/hüpe, siis keskmine on 66,5 Nm/hüpe ja suurim 81,5 Nm/hüpe. TUBUSi kasutusiga on üle miljoni löögi ja seda võivad kasutada ka tõeliselt sagedased juhid, kusjuures hooldusvabad elemendid ei nõua täiendavat lõppseisakut. Asjaolu, et nad teevad oma tööd usaldusväärselt temperatuurivahemikus -40 °C kuni 90 °C, muudab e-rullid enam kui sobivaks tulevikuks. Konstruktorite jaoks oli sama oluline, et montaaž oleks lihtne. TR-H-seeria radiaalkoormus tagab eriti pehme aeglustumise.

"H" tähistab kõvemat materjalisegu, mis toob kaasa soovitud suure energia neeldumise võrreldes teiste radiaalselt summutavate TUBUS'idega. Esimesed testratturid tsiteerisid hüüatusi nagu "rad sõidukogemusest" ja arvavad, et eduka scuddy mudeli edasiarendamine on end ära tasunud. Tim Ascheberg, ettevõtte asutaja, kes vastutab turunduse ja avalike suhete eest, toob samuti välja, et scuddy tunnetus on paranenud ja et meeskonnal on õnnestunud disainida jõuelektroonika, mida saab kasutada ka väljaspool scuddy't ja tuua need turuküpseks. Asjaolu, et see on saadaval OEM-tootena e-scooterite tootjatele, on tõenduseks nii kõrgest kvaliteedist kui ka Kiili meeskonna mitmekülgsusest ja suveräänsusest.

Nende kokkupandava sõiduki kontseptsioon on niivõrd ainulaadne, et keerukat ajamitehnoloogiat saab pakkuda ka teistele turuosalistele. Tim Aschebergi küsimuse peale summutamistehnoloogia kohta ütleb Tim Ascheberg, et nad on ACE-ga kvaliteedi ja pakutava tootevaliku poolest väga rahul.

Seda ka seetõttu, et individuaalseid soove saab nüüd sihipärasemalt täita ning sõidumugavust hindavad kliendid väga kõrgelt.

Veel uudiseid

Digitaliseerimist ja lahja juhtimise lähenemisviisi peetakse paljudes ettevõtetes teretulnud sale...

Ratastoolide testimisel mängivad tootjad arusaadavatel põhjustel turvaliselt....

Ratastoolide testimisel mängivad tootjad arusaadavatel põhjustel turvaliselt....

22.12.2023 01:05

Ohutuslöögi amortisaatorid
Hädaolukorra spetsialistid tähistavad esilinastusi filmis ja televisioonis
Kui tegemist on tööstusliku summutustehnoloogiaga, on ACE üks esimesi pöördumisi enamiku inseneride ja projekteerijate jaoks kogu maailmas. Ükskõik, milliseid päringuid eksperdid tänapäeval ka ei esitaks, ACE vastab neile alati kiiresti, kas veebis või isikliku kontakti kaudu kohapeal.

Ratastoolide konstruktsioonis on palju arenguruumi. Seda näitab ühe telgiga Hoss Mobility, mis on...