Digitaalsed suhtluskanalid võimaldavad ettevõtjatel, ettevõtetel ja teenusepakkujatel omavahel kiiremini, otsesemalt ja tõhusamalt suhelda. Digitaalsete turundusstrateegiate ja kaasaegsete kommunikatsioonitehnoloogiate abil on lihtsam leida uusi kliente ja kasutada kvalifitseeritud tarnijaid.
Suured ettevõtted investeerivad oma digitaalsesse esindatusse – ettevõtte esindusse, teenuste reklaamimisse ja müügistrateegiatesse – märkimisväärseid summasid. Nad kasutavad keelelisi ja psühholoogilisi vahendeid, analüüsivad andmeid ja suunavad oma turundusstrateegiaid.
Väikesed ja keskmise suurusega ettevõtted (VKEd) seisavad aga sageli silmitsi järgmiste väljakutsetega:
Aja ja ressursside puudus raskendab neil oma turundusstrateegiate väljatöötamist, veebipoodide haldamist, tõlkeid tellimist või mitmekeelse suhtluse professionaalset korraldamist äripartneritega.
Sellele lisanduvad sageli nõuannete puudumine ja logistilised takistused. Piiriülest äritegevust muudavad veelgi keerulisemaks keerukad impordi- ja ekspordinõuded, valuutavahetuse eeskirjad ja organisatsioonilised küsimused.
EXPORTPAGES pakub globaalseid lahendusi nendele väljakutsetele.
„Minu keele piirid tähendavad minu maailma piire.“
–Ludwig Wittgenstein
EXPORTPAGES abil kaotavad need sõnad oma kehtivuse.
Suhtlus EXPORTPAGES toimub mõlema äripartneri emakeeles – see on otsustav eelis. Need, kes ei soovi tugineda ainult inglise keelele, saavad valida mitme kättesaadava keele hulgast. Päringud edastatakse otse vastava partneri emakeeles.
Seega saavad Portugali tootja ja Jaapani ostja suhelda ilma keelebarjäärideta – see on rahvusvahelises kaubanduses otsustava tähtsusega tegur.
EXPORTPAGES võimaldab ettevõtetel pääseda turule ilma keele- või kultuuribarjäärideta. Sest igal riigil on oma kultuur, oma tavad, oma ootused.
Kui paljud ettevõtted töötavad turule sisenemise strateegiate kallal, pakub exportpages digitaalse maailma jaoks väljatöötatud lahendust:
professionaalne veebipresents, mis on kohandatud globaalse konkurentsi nõudmistele.
„Näiteks saab Poola mööblitootja oma tooteid atraktiivselt mitmes keeles esitada ja seeläbi kogu maailmas nähtavaks saada – ning Hispaania hotelli sisekujundaja, kes otsib sobivat mööblit, leiab täpselt sobiva partneri.”
Tõhusad otsingufiltrid hõlbustavad potentsiaalsetel äripartneritel sobivate tarnijate leidmist – mitte ainult hinna, vaid ka kvaliteedi, kättesaadavuse, usaldusväärsuse ja asjatundlikkuse järgi.
Vähesed ettevõtted hoiavad oma toodete ja teenuste kirjeldusi kõigis asjakohastes keeltes, et need oleksid klassifitseeritud asjakohasteks ja esile tõstetud peamiste otsingumootorite poolt.
EXPORTPAGES tagab, et see toimub kõikehõlmavate SEO-meetmete abil – isegi väikeste ja keskmise suurusega ettevõtete jaoks, kes muidu seda endale vaevalt lubada saaksid.
Nii jõuavad tarnijad exportpages'i abil sihtotstarbeliselt ja keeleliselt diferentseeritult üle 180 riigi turule.
Registreerimine exportpages'is on lihtne ja pakkumised on kättesaadavad kindla hinnaga.
Iga ettevõte saab end üksikasjalikult ja mitmes keeles tutvustada:
tootekirjelduste, piltide, PDF-dokumentide, videote, ettevõtte ja kontaktandmetega – või otsida konkreetseid tooteid, äripartnereid või tootmisvõimsusi. Lisaks on võimalik paigutada reklaame – näiteks uute toodete, kasutatud masinate, tööpakkumiste või konkreetsete vajaduste kohta.
Koos
EXPORTPAGES
:
Ületage keelebarjäärid, suhtlege ülemaailmselt ja avage uued turud.
Oled valmis järgmiseks peatükiks?
Alusta kohe ja tee oma ettevõte nähtavaks kogu maailmas!