Kataloog

Westdeutscher Drahtseil-Verkauf Dolezych GmbH & Co. KG

Westdeutscher Drahtseil-Verkauf Dolezych GmbH & Co. KG

  • DIN EN ISO 14001:2015
  • DIN EN ISO 9001:2015

Westdeutscher Drahtseil-Verkauf Dolezych GmbH & Co. KG

  • DIN EN ISO 14001:2015
  • DIN EN ISO 9001:2015

30.11.2021 01:11

Reisi rehvide nõuetekohane kinnitamine

Dolezych tagab autovedajate ohutuse

Dortmund. Õige veose kinnitamise probleem on sama vana kui transporditööstus. Asjatundlikkus ja paindlikkus on hädavajalikud, sest spetsiifilised ülesanded nõuavad ka spetsiifilisi julgestusvahendeid ja -meetodeid. Dolezychi ettevõte Dortmundis on välja töötanud täiesti uue põlvkonna rihmarihmade ja TensionController'i autode ja veoautode veoks.

Sõltumata sellest, kas tegemist on väärtusliku klassikalise autoga, uue autoga või mitme tonni kaaluva veoautoga - veoautode ja sõiduautode liiklemisel allub õige kinnitamine füüsikalistele seadustele; arvesse tuleb võtta paljusid mõjutavaid tegureid:
Transport peab toimuma ohutult ja vastavalt Maanteeliikluseeskirjadele (StvO); eelkõige ei tohi kombinatsioon ohustada liiklejaid.
Tekkinud kinnitusjõud peavad olema ühtlaselt jaotatud kinnituspunktidele või põrandaplaatidele, isegi kui põrandaplaadi ja sõiduki vahel on mõnikord vähe ruumi kinnitusrihmade õigeks pinguldamiseks. Kinnituskonksud ei tohi kahjustada põrandaplaati. Ka värv, alumiiniumveljed jms ei meeldi teraskonksudele ja reageerivad väga allergiliselt korrektsele, kuid karmile kinnitamisele, mis kahjustab värvi ja tekitab kriimustusi.
Kokkuvõttes on autotransport väga keeruline tegevus

Kindlustage korralikult - aga kuidas?

Dolezych on oma TensionControlleriga kõrgtehnoloogilised kinnitusrihmad 35 mm ja 50 mm rihmadele spetsiaalselt autode ja veoautode transpordiks konstrueerinud. Uued välja töötatud rihmad omavad suurepäraseid kulumisomadusi ja ainult väikest venivust, mis on alla 4% (PES), alla 2,5% (PES/UHMW-PE) ja alla 1,5% (UHMW-PE kõrgtehnoloogiline Dyneema®-kiud). Tooted tagavad rakendatud eelpingutusjõu optimaalse ülekande ja jaotumise. Kinnituskohad on ühtlaselt koormatud, nii et näiteks põrandaplaadi kahjustused on õigel kasutamisel välistatud. Tülikas järelpingutus on suures osas välistatud, kuna eelpingutusjõud säilib kogu transpordi vältel. Lisaks vastab uuenduslik tooteperekond ekspertrühma TÜV Süd uusimatele katsespetsifikaatidele (mille väljatöötamisel oli Dolezychil 2018. aastal võtmeroll).

Dolezychi TensionController on spetsiaalne voolik, mis asetatakse rehvi kohale nii, et kinnitusrihm ei puutu rehviga kokku (vastavalt VDI juhendile 2700 B. 8.1/8.2 ei tohi rihm rehviga üheski kohas otseselt kokku puutuda). Uuel TensionControlleril on väljastpoolt spetsiaalselt välja töötatud libisemisvastane vahend, mis tagab selle kinnitumise rehvi külge. Samal ajal on see seestpoolt parimate libisemisomadustega, nii et rihm saab väga hästi libiseda ja rakendatud eelpingutusjõud jaotuvad ühtlaselt. Teine eelis on see, et rihma saab kiiresti ja lihtsalt sisse keerata. Sellega seotud hammasratta (500 daN eelpingutusjõuga) eriti kompaktne konstruktsioon lubab samuti mugavat käsitsemist isegi piiratud ruumides.

TensionController on ainulaadne tänu oma silmapaistvale efektiivsusele ≥ 0,5. Efektiivsus mõõdab, kui kadudevabalt jaotab TensionController ratta abil rakendatud eelpingutusjõu rehvi üle. See tähendab, et vähemalt 50 protsenti algselt rakendatud eelpingutusjõust jõuab rehvi "teisele poole" - alternatiivsete toodete puhul on see väärtus mõnikord oluliselt väiksem

Teie eelis: TensionControlleriga jõuate kiiremini eesmärgini

  • Kiire kontroll tänu standardile VDI 2700 leht 8.1/8.2 ja DIN EN 12195-2 vastavusele
  • Sõidu ajal ei ole vaja järelpingutamist - tänu parimatele libisemisomadustele sees. Puudub sisemise rihma "kleepumise ja libisemise efekt" pinguldamise ajal. Tänu TensionControllerile transporditakse eelpingutusjõudu oluliselt väiksema kaotusega kui varem, kasutegur η (eta) on suurem.
  • Järgitakse koormusjuhiseid. Uued TensionControlleriga rihmad vastavad OEM-ettevõtete, näiteks Daimleri kehtivatele koormusjuhistele.
  • Tore, et see on olemas: GS-sertifikaat ja täiendav tootesertifikaat vastavalt TÜV SÜDile (standard ZSRAS2019/01 Reifenradsicherung)
Traditsiooniliselt uuenduslik

Dolezych, Saksamaal Dortmundis asuv pereettevõte, tegeleb traditsiooniliselt ja kirglikult õige koormuse kinnitamisega. Oma osalemise kaudu ekspertkomisjonides ja standardikomiteedes osaleb tootja märkimisväärselt standardite väljatöötamises. Dolezychi insenerid on juba välja töötanud mitmeid tooteid, mis on olnud pretsedendiks ja mida on sageli üle võetud ja kopeeritud tööstuses.

Autotranspordivahenditel toimuvaks transpordiks töötas Dolezych juba 2018. aastal koos TÜV SÜDi koormakinnituse spetsialistide rühmaga välja katsestendi, et näidata (seni tundmatuid) tegelikke kinnitusjõude, mis tekivad üksikutes rehvides ja kõigis kinnitusrihmade komponentides puhtalt staatilises katses. Sellest ajast alates on nendest katsetest saanud uus võrdlusalus TÜV SÜDi sertifikaatide jaoks.
Dolezychi insenerid kasutasid uusi tulemusi, et töötada välja uue põlvkonna rihmarihmad autode ja veoautode koormuse kinnitamiseks. Neid testiti koos kõigi komponentidega, nagu pöördekonksud, TensionController ja pingutusrihmad, vastavalt uutele katsespetsifikaatidele.
"Modulaarses süsteemis" saab erinevaid rihmarihmasid ja rihmarihmasid omavahel kombineerida ja seega optimaalselt kohandada transpordivahendi ja transporditavate sõidukite eritingimustele.

Veel uudiseid

Tavaliselt kasutatakse koormate kinnitamiseks ja kinnitamiseks rihmasid. Kuid mõnikord viivad ka ebatraditsioonilised viisid eesmärgile

27.07.2023 01:00

DoNova® konveierilindil
Kasutatakse peapaelana

05.07.2023 01:05

#Spotted



Kaheksa meetrit rihmaketti lihtsalt lõdvalt üle vasaku õla visatud, samal ajal kuus m...

Udo Dolezych valiti uuesti esimeheks