Westdeutscher Drahtseil-Verkauf Dolezych GmbH & Co. KG
Westdeutscher Drahtseil-Verkauf Dolezych GmbH & Co. KG
30.11.2021 01:11
Dolezych tagab autovedajate ohutuse
Dortmund. Õige veose kinnitamise probleem on sama vana kui transporditööstus. Asjatundlikkus ja paindlikkus on hädavajalikud, sest spetsiifilised ülesanded nõuavad ka spetsiifilisi julgestusvahendeid ja -meetodeid. Dolezychi ettevõte Dortmundis on välja töötanud täiesti uue põlvkonna rihmarihmade ja TensionController'i autode ja veoautode veoks.
Sõltumata sellest, kas tegemist on väärtusliku klassikalise autoga, uue autoga või mitme tonni kaaluva veoautoga - veoautode ja sõiduautode liiklemisel allub õige kinnitamine füüsikalistele seadustele; arvesse tuleb võtta paljusid mõjutavaid tegureid:
Transport peab toimuma ohutult ja vastavalt Maanteeliikluseeskirjadele (StvO); eelkõige ei tohi kombinatsioon ohustada liiklejaid.
Tekkinud kinnitusjõud peavad olema ühtlaselt jaotatud kinnituspunktidele või põrandaplaatidele, isegi kui põrandaplaadi ja sõiduki vahel on mõnikord vähe ruumi kinnitusrihmade õigeks pinguldamiseks. Kinnituskonksud ei tohi kahjustada põrandaplaati. Ka värv, alumiiniumveljed jms ei meeldi teraskonksudele ja reageerivad väga allergiliselt korrektsele, kuid karmile kinnitamisele, mis kahjustab värvi ja tekitab kriimustusi.
Kokkuvõttes on autotransport väga keeruline tegevus
Kindlustage korralikult - aga kuidas?
Dolezych on oma TensionControlleriga kõrgtehnoloogilised kinnitusrihmad 35 mm ja 50 mm rihmadele spetsiaalselt autode ja veoautode transpordiks konstrueerinud. Uued välja töötatud rihmad omavad suurepäraseid kulumisomadusi ja ainult väikest venivust, mis on alla 4% (PES), alla 2,5% (PES/UHMW-PE) ja alla 1,5% (UHMW-PE kõrgtehnoloogiline Dyneema®-kiud). Tooted tagavad rakendatud eelpingutusjõu optimaalse ülekande ja jaotumise. Kinnituskohad on ühtlaselt koormatud, nii et näiteks põrandaplaadi kahjustused on õigel kasutamisel välistatud. Tülikas järelpingutus on suures osas välistatud, kuna eelpingutusjõud säilib kogu transpordi vältel. Lisaks vastab uuenduslik tooteperekond ekspertrühma TÜV Süd uusimatele katsespetsifikaatidele (mille väljatöötamisel oli Dolezychil 2018. aastal võtmeroll).
Dolezychi TensionController on spetsiaalne voolik, mis asetatakse rehvi kohale nii, et kinnitusrihm ei puutu rehviga kokku (vastavalt VDI juhendile 2700 B. 8.1/8.2 ei tohi rihm rehviga üheski kohas otseselt kokku puutuda). Uuel TensionControlleril on väljastpoolt spetsiaalselt välja töötatud libisemisvastane vahend, mis tagab selle kinnitumise rehvi külge. Samal ajal on see seestpoolt parimate libisemisomadustega, nii et rihm saab väga hästi libiseda ja rakendatud eelpingutusjõud jaotuvad ühtlaselt. Teine eelis on see, et rihma saab kiiresti ja lihtsalt sisse keerata. Sellega seotud hammasratta (500 daN eelpingutusjõuga) eriti kompaktne konstruktsioon lubab samuti mugavat käsitsemist isegi piiratud ruumides.
TensionController on ainulaadne tänu oma silmapaistvale efektiivsusele ≥ 0,5. Efektiivsus mõõdab, kui kadudevabalt jaotab TensionController ratta abil rakendatud eelpingutusjõu rehvi üle. See tähendab, et vähemalt 50 protsenti algselt rakendatud eelpingutusjõust jõuab rehvi "teisele poole" - alternatiivsete toodete puhul on see väärtus mõnikord oluliselt väiksem
Teie eelis: TensionControlleriga jõuate kiiremini eesmärgini
17.08.2023 01:00
Erinev rihm, millel on erinevus27.07.2023 01:00
DoNova® konveierilindil05.07.2023 01:05
#Spotted
Kaheksa meetrit rihmaketti lihtsalt lõdvalt üle vasaku õla visatud, samal ajal kuus m...
08.11.2021 00:00
Tõsteseadmete, ümarate rihmade ja koormuse kinnitamise standardimine