GEDA GmbH
GEDA GmbH
13.12.2022 03:12
Mitte vähem kui neli GEDA transpordiplatvormi toetavad ehitustöid Saksi liidumaal Vogtlandi piirkonnas.
Ajalooliselt tähtsal Elstertali sillal uuendatakse rööbastee konstruktsiooni ja renoveeritakse müüritist. Lisaks sellele ehitatakse õhuliini juhtimiskeskus ja elektrooniline signalisatsioonikast.
Elstertali sild kulgeb üle Weiße Elsteri ja jõe ääres kulgeva raudteeliini
Gera Süd-Weischlitz. 68 m kõrguse ja 270 m pikkuse raudtee silda peetakse maailma suuruselt teiseks tellissillaks pärast
Göltzschtali silda. Vundamendikivi pandi juba 1846. aastal
ja kuni 800 töölist kasutasid 12 miljonit telliskivi. Viis aastat pärast
ehitamise algust sai sild valmis.
Pärast seda, kui keskne sillapost oli Teises maailmasõjas õhku lastud, järgnesid edasised renoveerimised, remonditööd ja isegi osaline taastamine
.
Selleks, et tagada mälestusmärgi stabiilsus tänapäevase rongiliikluse jaoks, tuleb müüritised põhjalikult remontida ja tänavu ehitada uuesti üles
aadressilt
. Deutsche Bahn teatab, et praegu imbub vesi konstruktsiooni, sest
veekindlus- ja drenaažisüsteemid vajavad remonti.
Kõigi tegevuste puhul tuleb erilist tähelepanu pöörata ajalooliselt
olulise struktuuri säilitamisele. Raudtee sõnul on sild enamasti läbitav ühel rajal
, kuid aeg-ajalt on see lõik mitu päeva täielikult suletud.
Ehitustööd ei ole suur väljakutse mitte ainult selle suuruse tõttu. Suurt rolli mängib ka
silla asukoht erinevates biotoopides, maastikus ja looduskaitsealadel
. Umbes 30 m pikkune
rippsild paigaldati spetsiaalselt Elsteri orusilla tugede vahele, et transportida materjale üle Weiße Elsteri. Samuti on kohapeal väga vähe ruumi
, mis muudab nii tellingute püstitamise kui ka horisontaaltranspordi
keeruliseks.
Vertikaalne transport "kuivades riietes "
Õnneks saab raskemat horisontaalset transporti kompenseerida äärmiselt lihtsa
vertikaalse transpordiga. Kogu viieaastase ehitusperioodi jooksul
kasutatakse nelja GEDA 1500 Z/ZP tüüpi GEDA transpordiplatvormi. Esimeses etapis
transpordivad need ehitustõstukid peamiselt ehitusmaterjali. Selle mammutprojekti elluviimise eest vastutav ettevõte
, Lindner Gerüstbau GmbH Kolkwitzist, sai tellimuse
ja teostada see mammutprojekt. GEDA
transpordiplatvormid rentis Lindneri kontserni kuuluv LEX, mis tugineb GEDA GmbH aastatepikkusele kogemusele
ja oskusteabele. Baierimaa keskmise suurusega tööstus- ja
ehitustõstukite tootja omab üle 90 aasta pikkust kogemust ja toetab hea meelega selliseid
keerulisi projekte. GEDA seadmed
on eriti huvipakkuvad rendiettevõtetele, sest ainulaadne "Made in Germany" kvaliteet räägib enda eest. Kõrge kvaliteet,
tarnekindlus ja kliendikeskne teenindus on ettevõttes
suurtähtedega kirjutatud ja iseenesestmõistetavad.
GEDA prestiižsed tooted saavad mammutülesandega hakkama
Kui tellingud on püstitatud, saavad GEDA transpordiplatvormid tõesti näidata
, millest nad on tehtud. 25 aastat järeleproovitud tootesarja, mis on varustatud kahe eraldi
juhtimisseadmega, saab kasutada nii puhta materjalitõstukina kui ka inimeste ja
materjali transpordiplatvormina. See funktsioon on eriti huvitav tegeliku renoveerimise ajal
. Kõik asjaomased isikud transporditakse ohutult ja kiiresti sihtkohta
ning samuti kõik vajalikud materjalid erinevate ametite jaoks. Kui transpordiplatvormi
juhtimine on aktiveeritud ja inimesi transporditakse, saab seda juhtida kiirusega
12 m/min. Ainult materjalide transportimisel
lülitub GEDA 1500 Z/ZP automaatselt materjali tõstmise režiimi, mille kiirus on suurem
24 m/min. GEDA 1500 Z/ZP maksimaalne transpordikõrgus on 100 m,
mis ei ole maailma suuruselt teisel tellisillal ammendunud. Ehitusplatsil
kasutati GEDA 1500 Z/ZP järeleproovitud kahe mastiga süsteemi. See tagab
stabiilse sõiduomadused ja ka madalad ankurdamisjõud, sest vaatamata suurele
kandevõimele (2000 kg või seitse inimest) mõjuvad ajaloolisele välisseinale tänu koormuse jaotamisele kahele mastile
ainult väikesed jõud. Kasutatakse tõestatud ja
tuntud GEDA Uni-X mastisüsteemi.
Suurte nõudmistega ehitusprojekt
Ka mahukate ehitusmaterjalide vedu ei ole probleemiks tänu avarale platvormile "I"
. Seda kasutatakse kolmel üksusel ja mõõtmetega 4,35 m x 1,65 m saab sellega transportida uskumatult palju raskeid ja suuri materjale
vaid ühe sõiduga. Selleks, et vastata igale
ehitusplatsi olukorrale ja igale transpordimaterjalile, saab klient valida
GEDA 1500 Z/ZP transpordiplatvormi 14 erineva platvormi variandi vahel.
Praktiline modulaarne konstruktsioon võimaldab mitmesuguseid kombinatsioonivõimalusi ja
on tagatud platvormide lihtne vahetamine. Praktilised lisaseadmed muudavad
transpordiplatvormi ideaalselt kohandatavaks vastavalt kohapealsetele tingimustele. Arvestades piiratud
ruumi ja ebatavalisi tingimusi Plauenis, oli see kuldaväärt.
Selleks, et tagada turvaline väljapääs vastaval korrusel, paigaldati igale
üksusele 16 "Comfort" põranda turvauks. On meeldiv märkida, et GEDA on taas kord võtnud lähemalt vaatluse alla
turvalise väljapääsu teema. Siinkohal töötati välja mitte ainult üks, vaid
kaks uut põranda turvauksi.
Lindner Group
Lindner Group on Euroopa juhtiv spetsialist sisustuse, fassaadide
ja isolatsioonitehnoloogia valdkonnas. Pereettevõttel on enam kui 50-aastane kogemus
"Ehitamine uute lahendustega", individuaalsete ja
täiustatud projektlahenduste väljatöötamine ja teostamine, mis pakuvad lisaväärtust.
Lindneril on üle kogu maailma 7500 töötajat, ja tema Baierimaa Arnstorfis asuvast baasist töötavad tootmisüksused ja tütarettevõtted enam kui
20 riigis
18.04.2025 02:05
Põgus ekskursioon Briti ajalukkuGEDA on Hulli meremuuseumi renoveerimise keskmes
Suur ehitusplats...
Edulugu jätkub ...
GEDA 200 Z Comfort on juba tõestanud oma väärtust ühe...
01.03.2025 01:05
UNLIMITED SOLUTIONS - GEDA GmbH26.02.2025 05:25
Võtmete sümboolne üleandmine08.01.2025 05:25
Ehitustööstuse suur prestiižne projekt - GEDA on kohustuslik!Oslos on praegu käimas üks "ehitussektori suurima prestiižiga projekte":