Kataloog

ACE Stoßdämpfer GmbH

ACE Stoßdämpfer GmbH

  • RoHS
  • Reach
  • DIN ISI 9001:2015

ACE Stoßdämpfer GmbH

  • RoHS
  • Reach
  • DIN ISI 9001:2015

27.07.2023 01:07

Tööstuslikud amortisaatorid Kasutatakse universumi jaoks laboratooriumis

GSI Helmholtzi raskete ioonide uurimiskeskuses Darmstadtis on suur ja maailmas ainulaadne ioonide kiirendi. Teadlased üle kogu maailma kasutavad seda rajatist eksperimentideks, et saada uusi teadmisi aine struktuurist ja universumi arengust. Samuti arendavad nad uusi rakendusi meditsiinis ja tehnoloogias. Darmstadtis ehitatakse praegu uut rahvusvahelist kiirenduskeskust FAIR, mis on üks maailma suurimaid teadusprojekte. FAIRi abil saab laboris luua ja uurida ainet viisil, mis muidu esineb ainult universumis.


Tulevase FAIRi kiirenduskeskuse keskne osa on ringkiirendi SIS100, mis on varustatud ülijuhtivate magnetitega. Selle ümbermõõt on 1,1 kilomeetrit, samas kui olemasolev GSI rajatis koos raskete ioonide sünkrotroniga SIS18 on uue kiirenduskompleksi eelkiirendiks. ACE Magnumi perekonda kuuluvaid tööstuslikke amortisaatoreid kasutatakse ühes FAIR rajatise kavandatud kiirendiringis, kollektoriringis, mida kasutatakse ioonide säilitamiseks ja jahutamiseks. Neid kasutatakse võimsate lineaarmootoritega varustatud ajamite lõppasendite kinnitamiseks. Tööstuslikud löögisummutid tüübinimetustega MA3325EUM-14xxx koos spetsiaalse peatamishülsiga ja MA3325EUM-PP PU-peaga paigaldatakse liikuva lineaarüksuse mehaanilisele lõpppeatusele. Nende peamine ülesanne on tõhusalt absorbeerida inertsjõud lineaarmootori ajamite võimalike juhtimisvigade korral ja seega kaitsta konstruktsiooni. Reeglina tagavad lineaarmootori ajamiüksused, et ajami liugurid liiguvad kindlaksmääratud vahemaa jooksul kahes suunas. See toimub tavaliselt ilma kokkupuuteta vastava vahemaa lõpus peatuste juures. Ajamite mehaanilise kaitse tagamiseks valisid Darmstadti insenerid reguleeritavad ACE tööstuslikud löögisummutid keermega M33. Need on konstrueeritud nii, et nad suudavad liikuva vankri turvaliselt kinni püüda, kui see peaks mootori releeüksuste rikke tõttu väljapoole ettenähtud vahemikku liikuma.

Hästi varustatud igaks juhuks

ACE hüdraulilised masinaelemendid, mida saab täpselt reguleerida nii ees kui ka taga, on võimelised neelama 170 njuutonmeetrit energiat tsükli kohta 23,2 millimeetri pikkuse löögimõõduga ning neelavad ohutult 9 kilogrammi ja 1700 kilogrammi vahelist efektiivset massijõudu.700 kilogrammi ohutult, ilma tagasilöögita ja kahjustusi tekitamata. Kui komponente kasutatakse ainult hädaolukorras, sest muidu võtab aeglustamise üle ka lineaarajam, on lubatud täiendav energia ületoomine.

ACE Magnumi perekond, mida peetakse keskmise suurusega tööstuslike amortisaatorite etalonklassiks, on varustatud kvaliteetse tihendustehnoloogiaga, mis on ennast tõestanud tuhandetes rakendustes. Lisaks sellele on need tänu karastatud juhikelaagritele ja integreeritud fikseeritud peatustele osutunud äärmiselt vastupidavaks ja vastupidavaks paljudes töötingimustes pidevas kasutuses. Neid kasutatakse kõigis masinaehituse valdkondades. Tüüpilised rakendusvaldkonnad on automaatika ja käitlemine, näiteks tööpinkidel ja töötlemiskeskustes, nagu kirjeldatud juhul lineaarsete liugurite sisseehitatud mehaanilise turvaelemendina või pöörlevate üksuste liikumistee lõpus, et suurendada tsükli kestvust. Konstruktorid kasutavad tänu hõlpsasti ligipääsetavatele reguleerimissegmentidele sujuvalt reguleeritavaid amortisaatoreid ka portaalide kaitseks lõppasendites või rasketööstuses masside pehmendamiseks löögiplaatidel.

Darmstadti tehnikud otsustasid ühelt poolt varustada amortisaatorid spetsiaalsete stopperhülssidega ja teiselt poolt polüuretaanist peadega. Kui esimene tugevdab ACE tööstuslike amortisaatorite juba standardset üle keskmise tugevat konstruktsiooni, siis spetsiaalsete löökpeade kasutamine võimaldab müra vähendada 3 kuni 7 dB. Puhtalt löögisummutuse seisukohalt on valitud kombinatsioon teinud kõik selleks, et FAIR-süsteem oleks ka halvimal juhul vaikne.

Veel uudiseid

ACE Stoßdämpfer GmbH laiendab oma masinaelementide valikut ja esitleb esmakordselt uu...

Šveitsi teaduskeskuse Technorama 500 katsejaama pakuvad külastajatele võimalus...

Sporditeadlased kasutavad oma konstruktsioonides ka hüdraulilisi masinaelemente. Eriti siis, ku...

Biontech/Pfizer'i mRNA-vaktsiini transport COVID-19 vastu on tõeline logistiline välj...

Lisaks mõõtmistarkvarale ning CAD-andmetele ja simulatsioonidele pakub ACE Sto&szli...

ACE Stoßdämpfer GmbH pakub projekteerijatele nüüd mitte ainult konfiguratsio...