Kataloog

ACE Stoßdämpfer GmbH

ACE Stoßdämpfer GmbH

  • RoHS
  • Reach
  • DIN ISI 9001:2015

ACE Stoßdämpfer GmbH

  • RoHS
  • Reach
  • DIN ISI 9001:2015

20.09.2023 00:09

COVID-19 vastu: ACE komponendid

metallatelier GmbH universaalses kruvikeerajas

Corona-pandeemia ajal õnnestus Metallatelier GmbH-l optimeerida spetsiaalne masinate väikeseeria erinevate desinfitseerimisvahendite mahutite korkide automaatseks keeramiseks lühikese aja jooksul, kasutades standardkomponente. ACE aitas sellele edasiarendusele kaasa masinaelementidega.


Esiteks õnnestus Metallatelier'i asutajal David Fuchsil ja tema meeskonnal 2006. aastal pakkuda ühele puhastusvahendite tootjale spetsiaalset masinat, mis tagab seni tundmatu paindlikkuse ja veakindluse pudelite automaatsel kruvimisel. Nii sündis universaalne kruvikeeraja 1.0. tööstuses oli kuuldavaks saanud, et selle konstruktsiooni ainulaadne kruvikorkide paigaldamise seade automatiseeris paljude erinevate puhastusvahendite pudelite, sealhulgas pumba pihustuspeaga pudelite turvalist korkimist. Kui 2020. aastal puhkes uus beetakoronaviirus SARS-CoV-2 ja desinfitseerimisvahendeid ei suudetud piisavalt kiiresti toota, küsis ettevõte Bilgram Chemie metallitöökojast, kas lühikese aja jooksul saaks tellida järeltootmise seeria. Kui 2006. aastal oli leiutis seotud käitlemise kiirendamisega ja kasutava personali vabastamisega, siis 2020. aastal keskenduti ühelt poolt tootmiskiiruse suurendamisele. "Teisest küljest oli vaja muuta kogu masin veelgi varieeruvamaks ja samas kiiremini kohandatavaks uute sulgurite ja rihmade kõrgustega, sest meie uus klient soovis täita kolmel erimasinal peamiselt väikseid viaalide käsitsi desinfitseerimisega," kirjeldab David Fuchs osa uutest nõuetest.


Suurem jõudlus tänu kõrgtehnoloogiliste komponentide kasutamisele

Nende eesmärkide saavutamiseks kasutab uus konstruktsioon oma eelkäija põhilist tööpõhimõtet: pudelid kinnitatakse kahe etüleenpropüleen-dieen(monomeer)kummi (EPDM) kattega kinnituslõugadega, mis on keskeltläbi kruvimismehhanismi all. Neli haarderulli haaravad korki ja keeravad selle kindlalt kinni, kuni saavutatakse kindlaksmääratud pöördemoment. Väikeste amortisaatorite abil ei pidurdata mitte ainult pneumaatilist liugurit, vaid ka haardemehhanismi lõppasend on määratud amortisaatori asendiga ja masin on seega reguleeritud eri suurusega korkide keeramiseks. Reeglina ei liigu liugur lõppasendisse, vaid peatub eelnevalt kahe väikese, põhja paigutatud amortisaatori abil. Ülal asuv väike amortisaator tagab, et kelk ei pea iga kord lõppasendisse liikuma, vaid peatub, kui haaratsirullid on piisavalt avatud, et kruvikorki saaks aegsäästlikult edasi toimetada.

Lisaks muudele uuendustele oli vaja uusi konstruktsioone kelkide pidurdamiseks lõppasendites. Kui eelmises mudelis kasutati ülemises ja alumises lõppasendis ACE tüüpi MC150EUMH väikseid amortisaatoreid, siis David Fuchs ja tema meeskond mõtlesid 2020. aasta süsteemi amortisatsiooni ümber: "Kui ülemises lõppasendis kasutame jätkuvalt isereguleeruvat tüüpi MC150EUMH, siis alumises lõppasendis kasutame nüüd kahte hüdraulilist amortisaatorit tüüpi MC150EUM. Erinevus seisneb selles, et ülemine amortisaator on dimensioneeritud suurematele efektiivsetele massidele 8,6 kg kuni 86 kg, samas kui allpool kasutatavad amortisaatorid sobivad 0,9 kg kuni 10 kg massidele. Sümmeetriliselt paigutatud amortisaatorid pakuvad täiendavat eelist, et valesti töötamise, elektrikatkestuse või muude rikete korral ei pendle ja ummistu vanker kontrollimatult," ütleb metallitöökoja omanik. Viimast tüüpi amortisaator oleks mõeldav ka ülalpool. Ruumikitsikuse tõttu kasutatakse aga teist tüüpi, jättes teise külje vabaks lõppasendi anduri jaoks. Vankri ajam on teine põhielement, mida David Fuchs selgitab. Ta juhib tähelepanu sellele, kuidas täpselt töötab pneumaatiline seade, mis tabab ülemist väikest amortisaatorit täpselt risti, nii et selle kolbvarras on optimaalselt koormatud ja see masinaelement saab täielikult ära kasutada oma maksimaalset kasutusiga, mis on 25 miljonit lööki. Täpselt gradueeritud kõvadusvahemikud ja 20 Nm/h energia neeldumine on täiendavad võtmetähtsusega väärtused, mis vähendavad pideva töö korral kuni 34 000 Nm/h, mis koos amortisaatorite integreeritud fikseeritud peatusega võimaldab universaalsel kruvikeerajal 2.0 töötada tsüklihaaval täiskoormuse all tsükli järel.


Veel uudiseid

Šveitsi teaduskeskuse Technorama 500 katsejaama pakuvad külastajatele võimalus...

Sporditeadlased kasutavad oma konstruktsioonides ka hüdraulilisi masinaelemente. Eriti siis, ku...

Biontech/Pfizer'i mRNA-vaktsiini transport COVID-19 vastu on tõeline logistiline välj...

Lisaks mõõtmistarkvarale ning CAD-andmetele ja simulatsioonidele pakub ACE Sto&szli...

ACE Stoßdämpfer GmbH pakub projekteerijatele nüüd mitte ainult konfiguratsio...

TUBUSi struktuursed amortisaatorid on filmistaaridele sama, mis Stuntmanid on kallitele filmikaam...