Kataloog

ACE Stoßdämpfer GmbH

ACE Stoßdämpfer GmbH

  • RoHS
  • Reach
  • DIN ISI 9001:2015

ACE Stoßdämpfer GmbH

  • RoHS
  • Reach
  • DIN ISI 9001:2015

22.12.2023 01:12

Ohutuslöögi amortisaatorid

Hädaolukorra spetsialistid tähistavad esilinastusi filmis ja televisioonis

Üha kiiremad jälgimiskaadrid, üha suurema resolutsiooniga pildid: koos digitaalse filmitehnoloogia arenguga tootmisettevõtete ja ringhäälinguorganisatsioonide stuudiotes kasvavad nõuded seadmete kvaliteedile ja ohutusele. Üks kraanade, dollide ja jälgimissüsteemide turuliidritest ei võta mingeid riske ja tugineb oma pidurdustehnoloogia ühe osana hüdraulilistele ohutuslöögisummutitele.

"Kindel tugi igal stuudios" on filmi- ja telemeeskondade tehnilisele varustusele ja vastavatele teenustele spetsialiseerunud, ülemaailmselt tegutseva ettevõtte Egripment kvaliteedilubadus. Hollandist pärit stuudiotehnika spetsialistid toetavad kõrgtehnoloogia ja müügijärgse teeninduse segu oma dollide ja kraanade eluaegse garantiiga. Seetõttu ei ole üllatav, et Egripmenti lahendusi võib leida paljudel näitustel ja üritustel, nii sise- kui ka väliskujundustes. Näiteks tarnib ettevõte nii maa- kui ka rippkonstruktsioonide rööpaid ja vastavaid kaugjuhitavaid dollideid, mis on filmi- ja televisiooniprogrammide oluline osa vabaõhu-, saal- ja stuudiovoorude või kontsertide ning ka spordiürituste, sealhulgas olümpiamängude puhul.
.

The Fast and the Furious

Lisaks kvaliteedile ja toetusele pakub Egripment veel ühte suurt plusspoolt: insener-tehnilist oskusteavet, mis põhineb enam kui 40 aasta pikkusel praktilisel tööstustööl. See tuleneb igapäevastest kontaktidest operaatorite, meeskondade, operaatorite ja tehnikutega, kes töötavad

pidevalt kõrgemal professionaalsel tasemel. Koos oma valdkonna kogemustega pöörab Egripment suurt tähelepanu disainile ja innovatsioonile. Koos pideva konsulteerimisega tagab ettevõte, et tooted vastavad kõigi filmiturgude vajadustele. Tulemuseks on Egripmenti keerukate kraanade, dollide, kaugjuhitavate kaamerapeade ja erinevate jälgimissüsteemide seeria väljatöötamine.

selgitab Egripmenti ülemaailmne müügijuht Rick Velthof: "Lisaks kõrgele kvaliteedile ootavad meie kliendid meie lahendustelt kõrget usaldusväärsust, mida me dokumenteerime näiteks eluaegsete garantiidega." Ta illustreerib Egripmenti konstruktsioonidele esitatavaid nõudeid selle võrdlusega: "Kui veel mitte väga ammu oli võimalik jälgida kaadreid elektrooniliselt juhitavate stopperitega lõpetada ja kaugjuhitav kaameradoller raiesüsteemil lõppasendites kummipuhvrite abil kinnitada, siis tänapäeval on stuudiotes või spordiülekannete puhul kiirused liiga suured, et sellist tüüpi turvaelementi kasutada. Teine näide on saavutatav resolutsioon, mis on juba 8K." Sellised kõrged tehnilised omadused nõuavad, et praegune stuudio- ja salvestustehnika oleks enne kasutamist väga täpselt kalibreeritud ja et andmete kvaliteet oleks kogu tootmise vältel sama kõrge. Rick Velthof: "Sellistes tingimustes ei saa vaevalt et ükski produktsioon saab endale lubada, et kulutada palju aega kaamera ja dolly ümberkalibreerimisele, mis on valesti töötamise või ootamatu elektrikatkestuse tõttu kummipuhvritesse põrganud ja seejärel tagasi põrganud. Selle duo ja ülejäänud varustuse, näiteks juhtmonitoride ja valgustussüsteemi taas kooskõlla viimine võib üksikutel juhtudel kesta kuni kolm päeva."

Sellised lubamatud seisakud visuaalses valdkonnas on üks aspekt, mis nõuab rohkem turvalisust, filmitehnika kuuldav osa on teine, sest paljude servomootorite ja eriti kummipuhvrite pidurdusliikumine on kõike muud kui vaikne ja võib helitehnikuid nende töö ajal häirida. Suurim mure on aga veelgi kallimate kahjude vältimine, kui dolly ja kaamera saavad raja lõpus toimunud kokkupõrkes tõsiseid kahjustusi. "Meie Generic Track System on kuni 80 kg kaaluv kaugjuhitav kaamerasüsteem, mis liigub 40 cm laiusel rajal maksimaalse kiirusega 3 m/s maksimaalselt 50 m pikkusel rajal ja võimaldab ka kurve. Kui sellise raja lõpus toimub tõeline avarii, võib ainuüksi kaamera kahju ulatuda üle 100 000 euro," teatab Rick Velthof. Selleks, et vältida sedalaadi õnnetusi statsionaaris, uuris Egripmenti meeskond tähelepanelikult ohutustoodete turgu lineaartehnoloogia valdkonnas ja sai teada ACE Stoßdämpfer GmbH-st Langenfeldist Saksamaal, mis on spetsialiseerunud tööstuslikule summutustehnoloogiale. Ühelt poolt äratas Egripmenti tähelepanu veebipõhine kohalolek ja lai valik liikumisjuhtimislahendusi aadressil www.acecontrols.co.uk ning hollandikeelsel veebilehel www.ace-ace.nl/. Teisest küljest ka ACE müügimeeskonna isiklik kohalolek Hollandis.


Last Man Standing

60 aastat tagasi Detroidi lähedal Michiganis, USAs asutatud ACE Controls Inc. on ülemaailmselt tegutseva tööstuslike amortisaatorite arendaja ja tarnijana mitte ainult reguleeritavate amortisaatorite leiutaja ja endiselt praegune tehnoloogiajuht, vaid ka ettevõte, mis kuulub alates 2016. aastast Stabilus Groupi koosseisu. ACE Stoßdämpfer GmbH, Saksamaal asuv tütarettevõte Euroopas, katab turgu nii turustajate kui ka müügiinseneride meeskonnaga. Sel konkreetsel juhul, nagu ka paljude teiste rakenduste puhul varem, olid Ralf Küppers ja Han Titulaer kui ACE esindajad BeNeLuxi riikides sõna otseses mõttes kõige lähemal. Rick Velthof Egripmentist: "Lisaks heale muljele, mida me juba ACE Hollandi kodulehe järgi otsustades saime, reageeris Ralf Küppers kiiresti ja oli valmis meid lühikese etteteatamisega külastama, võttes seega ehitust kohapeal vastu ja pakkudes meile ideaalselt sobivat hüdraulilist summutuslahendust."

Põhja-Hollandis Nederhorst den Bergis, mis asub Hilversumi vahetus läheduses, mis on rahvusvaheliselt tuntud oma tele- ja raadiojaama poolest, tutvus Ralf Küppers tänu Egripmenti tehnikutele nende erinevate rööbassüsteemide ja vedukitega ning samuti mainitud põhiliste andmetega, mis puudutavad kaalu, kiirust ja rööbassüsteemidel läbitavat teekonda. "Spordifännina, kes oli juba näinud kaasaegseid kaugjuhitavaid kaameraid kasutuses, näiteks ujumisvõistlustel, sõitsin Egripmenti, omades ligikaudset ettekujutust lineaarse tehnoloogia jõudlusest ja vastavast nõutavast aeglustusvõimest. Kuid praktikas saavutavad dollide kiirused paljudes telejaamades, näiteks mängusaadete või mitme kiiresti liikuva inimesega otseülekannete ajal või kontsertide ajal, üle 50 km/h. See pani mind mõistma, et sellisel juhul peab kõik olema sujuv ja müravaba hädapidurduse korral - ja ka väga kiire." Sellest tulenevalt kasutas ta ACE projekteerimistarkvara www.acecontrols.co.uk/uk/sizing/safety-products/online-calculation.html, sisestas massi, kiiruse ja vahemaa põhilised andmed ning tegi ettepaneku paigaldada katseliselt kaks SCS33-25EU ohutuspõrkesti kumbki varem katse eesmärgil püstitatud rajakonstruktsiooni otsa. Need hüdraulilised masinaelemendid, mis on mõeldud üksnes hädaseiskamisülesannete täitmiseks ja mille kasutusiga on kuni 1000 täislastitsüklit, osutavad oma teenuseid usaldusväärselt tuhandetes tööstuslikes rakendustes, olles sõna otseses mõttes viimane mees, kes kaitseb lineaarseid konstruktsioone. Nad on ka omamoodi mehaaniline turvapadi tundlikele komponentidele, nagu näiteks kelgud ja nende külge kinnitatud konstruktsioonielemendid, kui neid kiirendatakse rajal ja halvimal juhul tuleb need pärast lõppasendisse jõudmist kohe ja ilma tagasilöögiefektita aeglustada kiiruseni 0 km/h. Selliste loorberitega oli Ralf Küppers kindel, et tema ettevõtte turvajõud, mis on oma omadusi juba lugematutes hädaolukordades tõestanud ja mis ei ole võõrad portaalidele ja konveieritele, töötlemiskeskustele või montaažimasinatele kogu maailmas, peavad ka filmi- ja televisioonitööstuses esietendudes vastu.


Silent Movie

Tänu oma kompaktsele konstruktsioonile, mille suurus on M33x1,5 ja pidev keermestamine, saab 0,5 kg kaaluvaid turvaelemente kiiresti konstruktsiooni integreerida ja need näevad oma tumeda, karastatud terasest väliskehaga hästi välja filmikomplektide seadmete antratsiitvärvi keskkonnas. "Et suurendada paindlikkust ja kohandada seda hädaseiskamislahendust veelgi paremini kliendispetsiifilistele tingimustele kohapeal, on SCS33-25EU summutid paigaldatud Egripmenti universaalselt reguleeritavatesse kinnitushülssidesse. Nii täidavad nad dollide õrnalt peatamise funktsiooni sõidu lõpus ning vähendavad ka kahjustusi ja vibratsiooni miinimumini. Universaalselt reguleeritavate kinnitushülsside eripära seisneb aga selles, et rööbastee marsruudi määramisel saab hõlpsasti paigaldada vahepeatusi ja põhimõtteliselt saab kindlustada lõpmatult pikki rööpaid," teatab Ralf Küppers koostöö edasisest käigust. 23,2 mm pikkuse löögi korral töötavad isereguleeruvad ohutusdampoonid korrapäraselt kuni 310 Nm energia summutusega löögi kohta. See tähendab, et ettenähtud väärtuste puhul, milleks on maksimaalne mass 80 kg ja sõidukiirus 3 m/s, tarbivad nad hädaseiskumise korral 100 protsenti energiast ilma tagasilöögiefektita ja annavad tekkinud soojuse terasest väliskeha kaudu keskkonda. Olles tänu kirjeldatud peamistele eelistele hädaolukorras peatumise puhul kaasaegse filmitehnoloogia nõuetele paremini vastavuses, pakuvad hüdraulilised amordid veel ühe eelise varem kasutatud kummipuhvritega võrreldes: Samuti avaldavad nad löögi korral, st kui kiirendatud massid tabavad komponenti, vähem toetavaid jõude rööbastele. Pärast ACE lahenduse paigaldamist ei täheldatud Egripmentis enam rööbastee konstruktsiooni paindumist pidurdamise ajal. Rick Velthofi meeskond on saanud klientidelt head tagasisidet hüdraulilise summutustehnoloogia suurenenud ohutuse ja täiendavate kasutusvõimaluste kohta. See ei näita oma tugevusi mitte ainult täieliku kaamera liikumise ja maksimaalse kiiruse 0,5 m/s juures, vaid veenab ka kiiruste vahemiku teises otsas, kuna ohutuspaiskajat saab läbi suruda oma löögi vähemalt 0,02 m/s roomamiskiirusel. Sellistes tingimustes pakub amortisaator minimaalset vastupanu kokkupuutuvatele massidele ja puudub pidurdav mõju, nii et stuudios olev meeskond saab kaugjuhitavat dolly'd peaaegu aeglaselt vastu amortisaatorit liigutada, lõpetades kaamera liikumise ülipehmelt ja väga vaikselt. Tänapäeva sageli automatiseeritud tehnoloogia ja stuudio kõrge müratundlikkuse juures on see veel üks eelis võrreldes eelmise põlvkonna amortisaatoritega.





Veel uudiseid

ACE Stoßdämpfer GmbH laiendab oma masinaelementide valikut ja esitleb esmakordselt uu...

Šveitsi teaduskeskuse Technorama 500 katsejaama pakuvad külastajatele võimalus...

Sporditeadlased kasutavad oma konstruktsioonides ka hüdraulilisi masinaelemente. Eriti siis, ku...

Biontech/Pfizer'i mRNA-vaktsiini transport COVID-19 vastu on tõeline logistiline välj...

Lisaks mõõtmistarkvarale ning CAD-andmetele ja simulatsioonidele pakub ACE Sto&szli...

ACE Stoßdämpfer GmbH pakub projekteerijatele nüüd mitte ainult konfiguratsio...