ACE Stoßdämpfer GmbH
ACE Stoßdämpfer GmbH
25.03.2023 01:03
Autonoomne sõit - see, mida maanteeliikluses alles täiustatakse, on juba osa igapäevaelust materjalitranspordis laost kuni koostööni. Tegelikult on seal uuenduseks tootjast sõltumatud spetsiaalsed komplektid kaubanduses saadaolevate elektriliste pukseerijate ümberehitamiseks juhita transpordisüsteemideks, nagu seda pakub Schiller Automatisierungstechnik GmbH. Konstruktorid kaitsevad autonoomsete pukseerimisrongide jaoks vajalikku elektroonikat löökide ja vibratsioonide eest ACE kummi-metallist isolaatorite abil.
Maanteerong, mis on 99,986 % ulatuses kasutatav, sõidab autonoomselt ja valib kiireima marsruudi, on endiselt kaugtranspordi tulevikuunistus. Schiller Automatisierungstechnik GmbH autonoomsete transpordivahendite puhul on see reaalsus. Ettevõte, mille peakorter asub Osterhofenis, mis asub Alam-Baieris Deggendorfi piirkonnas, viis hiljuti edukalt lõpule projekti 22 autonoomse puksiirrongiga ühe suure Baieri autotootja tellimusel. Autopark transpordib tööpäevas üle 500 tonni materjali laost koosteliinile, läbides päevas üle 300 kilomeetri. Katse käigus läbiti 10 vahetuse jooksul autonoomselt ja maksimaalse kasutatavusega üle 1550 kilomeetri.
Kaubanduses olevate elektritraktorite ümberehitamine autonoomseteks juhtimissüsteemideks
1985. aastal Ewald Schilleri poolt asutatud Schiller Automatisierungstechnik GmbH on arenenud enam kui 240 töötajaga ettevõtteks Osterhofenis, Mettenis, Grafenaus ja Shenyangis (Hiina). Elektrika, mehaanika ja IT automaatika, logistika, puhtad ruumid ja elektriplaneerimine kuuluvad ettevõtte põhikompetentside hulka. Schiller pani 2018. aastal aluse autonoomsete puksiirrongide lahenduste arendamisele. "Meile sai kiiresti selgeks, et ohutustehnika on meie juhita transpordisüsteemide jaoks keskne teema, sest puksiirrongide puhul, nagu ka haagistega töötamisel üldiselt, peetakse oluliseks ülesandeks haagiste jälgimise puudumist.peter Stoiber, Schilleri mobiilse robootika juht, selgitab üht arendustöö käigus tekkinud väljakutset. Samuti pidid insener ja tema meeskond masinate suuniste rangete eeskirjade järgimiseks arvutama kõigi komponentide veatõenäosuse ja tagama kõrgeima kasutatavuse. Arendustöö tulemusena täiustati siseruumide GPS, mille abil puksiirirong tunneb alati ära, kus ta on. See tähendab, et orienteerumiseks ei ole transporditeel vaja teha mingeid struktuurimuudatusi. Iga Schilleri puksiirrongi saab hõlpsasti kohandada tootmisprotsessi muutunud olukordadele ja seda saab kasutada ka teistes kohtades. Lahenduse suurim eelis: kaubanduslikult saadaolevad elektrilised puksiirid saab Schilleri tehnoloogia abil muuta autonoomselt liikuvateks süsteemideks.
Ülesanne: tagada elektroonika töökindlus
Kuigi puksiirirongid on pärast ümberehituskomplektidega varustamist endiselt juhi poolt juhitavad, näitab autopiloot oma tugevust igapäevases kasutuses päevast päeva. Näiteks kui puksiirrong on jõudnud järgmise tööjaama lähedusse, annab vastutava töötaja randmel olev nutikell vibratsioonihäirega märku selle olekust. Töötaja saab seejärel vagunid peale- või mahalaadida ja anda signaali "kõik toimingud lõpetatud, saadan rongi edasi". Nii jätkub marsruut viivitusteta. Töötajate tarbetu sõiduaeg on välistatud. Nii nutikas kui Schilleri liinirong ongi, on üks asi, mida ta veel teha ei saa: lennata. Ja see oli üks viimaseid probleeme arendusprotsessis, millega Peter Stoiber pidi oma meeskonnaga mobiilse robootika osakonna juhina silmitsi seisma. Lõppude lõpuks peab rong oma mitmetel erinevatel marsruutidel läbi autotehase sõitma ebatasastel radadel või ületama hoonete koridore. Need on potentsiaalsed ohukohad, mis ohustavad elektroonika töökindlust. Seetõttu oli oluline vältida juhtimiskapi vibreerimist. Selleks pidi puksiirrong olema otsustavates kohtades varustatud vibratsioonisummutajatega.
29.10.2024 02:10
Tööstuslik POWERISE®: Võimsus ja mugavus tööstuslikele rakendustele11.09.2024 01:00
Füüsika, mida saab puudutada: ACE turvaklappidega pikemal hoobilŠveitsi teaduskeskuse Technorama 500 katsejaama pakuvad külastajatele võimalus...
23.08.2024 01:05
"Energia peab minema!" - Tööstuslikud amortisaatorid sporditeadusesBiontech/Pfizer'i mRNA-vaktsiini transport COVID-19 vastu on tõeline logistiline välj...
Lisaks mõõtmistarkvarale ning CAD-andmetele ja simulatsioonidele pakub ACE Sto&szli...
05.06.2024 01:05
ACE esitleb tööstuslikke amortisaatoreid digitaalsete kaksikutenaACE Stoßdämpfer GmbH pakub projekteerijatele nüüd mitte ainult konfiguratsio...