Kataloog

ACE Stoßdämpfer GmbH

ACE Stoßdämpfer GmbH

  • RoHS
  • Reach
  • DIN ISI 9001:2015

ACE Stoßdämpfer GmbH

  • RoHS
  • Reach
  • DIN ISI 9001:2015

05.05.2023 01:05

ACE komponendid toetavad tooriku haaratsid transpordi ajal lehtmetalli vormimise protsessis

Lehtmetalli toorikute transport: ACE tööstuslikud gaasivedrud vabastavad toorikute haaratsid

Koormakäitlusseadmete abil on võimalik muuta lehtmetalli toorikute ohutu ja õrn tõstmine ja transportimine automatiseeritud protsesside jaoks jätkusuutlikuks. Iga protsent vähem lehtmetallijäätmeid võib kaasa tuua kuni 1 miljoni euro suuruse kokkuhoiu vormimisel ja lõikamisel. Selleks, et suurendada ohutust autotööstusele mõeldud uue tooriku haaratsite konstruktsioonis, on kaks tuntud keskmise suurusega tarnijat ühendanud jõud.


Metallitööstuses on süsteemitarnijatel õnnestunud pakkuda lehtmetalli töötlemisel tööriistavaba lõikamist. Selleks lõikavad laserid otse pidevalt jooksvatelt teras- või alumiiniumrullidelt. See suurendab pressimisettevõtte kasumlikkust. Näiteks tänu CNC-programmeerimisele on võimalik saavutada suurt paindlikkust ja samaaegselt kuni 10 % materjali kokkuhoidu. Lisaks sellele kaob kogu vaevarikas transport, ladustamine ja hooldus lõikeriistade, mis võivad kaaluda kuni 40 tonni, transportimiseks, ladustamiseks ja hooldamiseks. Tarnijad tarnivad nüüd kergesti paigaldatavaid süsteeme, mis võimaldavad toorikute tootmist ka väiksemates saalides ja pressitöökodades. Võrreldes tavapäraste, tööriistapõhiste tootmisprotsessidega annab see suure kokkuhoiu.


Spetsiaalsed masinad lehtmetallide vormimiseks

Selleks, et need eelised tootmisprotsessis ei läheks kaduma, teevad metallitöötlemisettevõtjad koostööd spetsialiseerunud partneritega, kes suudavad kiiresti ja usaldusväärselt tarnida kvaliteetseid erilahendusi. Üks selline ettevõte on Nordgreif GmbH, kus kõik keerleb raskete koormate tõstmise ja transportimise ümber. Nagu see rakendus näitab, oleks 30-aastane edulugu mõeldamatu ilma kogenud inseneride ja kohandatud konstruktsioonideta Hamburgi lähedal Schenefeldis asuvas peakontoris. Lahenduste hulka kuuluvad nii tangid, haaratsid, traversid kui ka mehaanilise, elektrilise või hüdraulilise ajamiga pööramisseadmed.

Autotööstuse kasvav automatiseerimine nõuab uusi lahendusi ka koormate käitlemise valdkonnas. See suurendab tõhusust ja kiirust käimasolevates tootmisprotsessides, kus lehtmetallist toorikud kõigepealt rullist välja lüüakse ja seejärel spetsiaalsetele kaubaalustele virnastatakse. Seejärel transporditakse need kaubaalused tooriku haaratsiga pressidesse, kus need eraldatakse uuesti ja vormitakse rõhu all soovitud kujule. Õlise tooriku transportimisel on sileda pinna olemasolu eriline nõue haardelahendusele. Seetõttu on Nordgreifi lahendused varustatud spetsiaalse allasurumisseadmega: See hoiab toorikute virna väga tihedalt koos ja turvaline transport on alati tagatud.


10-tonnise erimasinale otsitakse tööstuslikke gaasivedrusid

Selleks, et lõpptarbija saaks probleemideta toota, teeb Nordgreif koostööd rahvusvaheliselt tunnustatud spetsialistiga igasuguste summutuslahenduste alal, ACE Stoßdämpfer GmbH-ga. Pikaajaline koostöö on edukas, sest mõlemad ettevõtted lähenevad projektidele sarnaselt: Tuginedes kvaliteetsele ja suurele tootevalikule, suudavad nad tänu oma kogemustele edasi arendada individuaalseid lahendusi ja vajaduse korral ka uusi tooteid disainida. Praegune põlvkond toorik haaratsid on selline juhtum. Ülesanne oli pakkuda jõutuge reguleeritava kõrgusega laua tõstmisel ülemisse lõppasendisse. Laud on varustatud kääritõstukiga ja astmelise mehhanismiga ning vastutab toorikute virnade kinnitamise eest. See takistab toorikute libisemist ja halvimal juhul nende kukkumist. See ei katkestaks mitte ainult tööprotsesse, vaid tooks kaasa ka tundlike lehtmetalli toorikute kuluka kahjustamise. 2000 kg kaaluvat lauda saab koormata kuni 8000 kg kaaluva tooriku koormusega. Koormuse turvaliseks fikseerimiseks oli üks Nordgreifi lahendustest, et pärast haaratsite asetamist lauale tõstetakse see nelja võimsa, horisontaalselt paigutatud gaasivedrustuse abil üles, et toorikuid vabastada. Tooriku haaratsit tõstes peab olema võimalik seadistamislauda kiiresti ja kontrollitavalt allapoole liigutada, et toorikud oleksid kinnitatud. Et neid toiminguid parimal võimalikul viisil toetada, pidid ACE spetsialistid ületama mitu väljakutset. Kuna tooriku maksimaalne koormus on kaheksa tonni, peavad valitud gaasivedrud olema ühest küljest võimsamad kui kaubanduses saadaolevad mudelid, mida leidub kapuutsidel, luukidel ja kaanedel, kus need võimaldavad kontrollitud hoidmist, tõstmist või langetamist inimese lihasjõu toetamiseks. Teisest küljest peavad need olema täpselt reguleeritavad, et need võimaldaksid täpselt soovitud liikumist ja kiirust. Veel üks nõue: kuigi ACE pakub enamiku lahenduste jaoks ka veebipõhist arvutusprogrammi, mille abil saab sobiva gaasivedru projekteerida ja tarnida viie lihtsa sammuga, ei tulnud selline kiire ja täpne sobivate mudelite määramine antud rakenduses kõne alla, sest arvesse tuli võtta selliseid tegureid nagu rihmarattad ja raskus langetamise ajal.

ACE klapitehnoloogia osutus lahenduseks

Nende nõuete summa andis ACE-le võimaluse demonstreerida mitte ainult oma toodete, vaid ka oma teenindusmeeskonna kvaliteeti. Esmalt tarniti ACE poolt neli tööstuslikku gaasivedrustuse vedrustuse vedrustuse tüüpi GZ-28-600-DD-1200N, mille maksimaalne tõmbejõud on 1200 N. Kuigi Nordgreifi projekteerimismeeskond soovis seda, selgus tegelikkuses, et sellega ei suudetud käivitada nõutavat laua langetamist ega saavutada soovitud leevendust tõstmise ajal. Gaasivedrud olid tõmbejõudude suhtes üle mõõdetud. Seetõttu suundus ACE tehnilise müügi eest vastutav ekspert Kai Boelingen Schenefeldi, et astuda koos Nordgreifi meeskonnaga katsejärku, mida ta kirjeldab kui "asjade tunnetamist". Selle käigus said tehnikud kasu nende jõuallikate eripära, mis töötab ilma välise energiavarustuseta. Nende tõmbejõudu saab pärast seda klapi abil pidevalt soovitud väärtuseni vähendada. Pärast hoolikat lämmastiku tühjendamist selgus, et mõlemal pool konstruktsiooni kõrvuti paigutatud komponentide jõud on 800 N juures nii sobivalt valitud, et laud saab kiiresti, kuid kontrollitult allapoole liikuda. Samal ajal väheneb tõstmise ajal haaratsi tühimass tänu 3200 N kombineeritud jõududele märkimisväärselt, nii et liikumine ülemisse lõppasendisse toimub soovitud viisil.

Et veel rohkem konstruktoreid saaks kasutada nende võimsate masinaelementide eeliseid, on ACE-lt soovi korral saadaval ka eriversioonid ning lisaks lai valik tarvikuid ja ühendusdetaile. Lisaks sellele on rangete hügieeninõuetega rakenduste jaoks, näiteks meditsiini- ja toidutehnikas, saadaval ka spetsiaalsete õlidega täidetud variante, mida saab tarnida roostevabast terasest konstruktsioonis ja lõppasendi summutusega. Kui keskkonnatingimused seda nõuavad, on ACE võimeline laiendama lubatud temperatuurivahemikku -20 °C kuni 80 °C veelgi. Selline kohandamine ei olnud aga Nordgreifi uue põlvkonna toorikhaaratsi edu kriteeriumiks. Ka tänu ACE tööstuslike gaasivedrude täpselt reguleeritud jõududele, mis toimivad usaldusväärselt igas transpordiprotsessis, on automatiseeritud tööprotsessid lõpptarbijate juures vaatamata mõnikord õlisele pinnale sujuvad, nii et kulukas toorikute tagasilükkamine on haruldane.

.

Veel uudiseid

Šveitsi teaduskeskuse Technorama 500 katsejaama pakuvad külastajatele võimalus...

Sporditeadlased kasutavad oma konstruktsioonides ka hüdraulilisi masinaelemente. Eriti siis, ku...

Biontech/Pfizer'i mRNA-vaktsiini transport COVID-19 vastu on tõeline logistiline välj...

Lisaks mõõtmistarkvarale ning CAD-andmetele ja simulatsioonidele pakub ACE Sto&szli...

ACE Stoßdämpfer GmbH pakub projekteerijatele nüüd mitte ainult konfiguratsio...

TUBUSi struktuursed amortisaatorid on filmistaaridele sama, mis Stuntmanid on kallitele filmikaam...