Kataloog

ACE Stoßdämpfer GmbH

ACE Stoßdämpfer GmbH

  • RoHS
  • Reach
  • DIN ISI 9001:2015

ACE Stoßdämpfer GmbH

  • RoHS
  • Reach
  • DIN ISI 9001:2015

26.08.2021 01:08

Kaitse kõigis asendites: Kohandatud struktuuri- ja kokkupõrkepüüdurid automatiseerimisel ja käitlemisel.

Iga tootmiskatkestus maksab aega ja raha. Kuid ostjatel ja projekteerijatel on seadmete kaitsmiseks nende käsutuses arvukalt ohutustooteid. Seda eelkõige selleks, et vähendada seisakuid ja suurendada tootlikkust käitlemis- ja automatiseeritud protsessides. Lisaks hüdrauliliselt töötavatele väike- ja tööstuslikele löögisummutitele pakub ACE mitmesuguseid odavaid alternatiive. Neid kasutatakse siis, kui täpne peatamine ei ole vajalik. Kolm rakendust illustreerivad väikeste abimeeste laia valikut.

Kokku koosneb ACE TUBUS seeria konstruktsiooni- ja turvaklappide seeria kaheksast disainilahendusest, mis sisaldab üle 150 üksiktoote mitmesuguste rakenduste jaoks. Võimalik on luua ligikaudu lineaarseid, progressiivseid või, nagu arvutitomograafis (CT) kasutamise korral, degressiivseid iseloomulikke kõveraid. Kompuutertomograafi süsteemi kallis süda on rõngastunnel, mida nimetatakse gantryks. See pöörleb mitu korda 360 kraadi. See tekitab skaneerimise ajal mitu kõrvuti asetsevat viilu, millest arvuti saab arvutada mahu. See annab ruumilist teavet. Iga üksikut pikslit saab ruumiliselt klassifitseerida. Vajaduse korral saab saadud andmeid arvutitarkvara abil visualiseerida mitte ainult 2D-, vaid ka 3D-pildina. Autotööstuse kvaliteedikontrolli eesmärgil oli Bargteheide'i ettevõtte LISCO GmbH projekti raames vaja luua püstiku etteandmislaud, mis kasutas suure täpsusega lineaartelge. Elektrilised lõpplülitid jälgivad liuguri lubatud lõppasendit, et vältida konstruktsiooni kahjustamist. Selleks, et seda ei juhtuks ka juhtimisvigade, häkkerite rünnakute või elektrikatkestuste korral, otsustas LISCO GmbH meeskond, mida juhib tegevdirektor Stefan de Bruyn, kindlustada konstruktsiooni lõppasendid pooljuhtide abil, mis toimivad sõltumatult vooluvõrgust. Pärast selliste iseloomulike andmete, nagu lauapartii pikkus, kaal ja lähenemiskiirus, kaalumist langes valik ACE Stoßdämpfer GmbH TUBUS tüüpi TA-17 struktuuripuhastite kasuks. Nende kopolüestrielastomeerist valmistatud aksiaalselt summutavate masinaelementide löögi pikkus on 7 mm ja maksimaalne energiamahutavus 6 Nm löögi kohta pidevas töös ja 9 Nm löögi kohta avariioperatsioonis. See muudab need üheks väiksemaks ACE konstruktsiooniliste amortisaatorite esindajaks ja näitab, et projekteerijatel on suur mänguruum oma rakendusele sobiva TUBUSe valikul oma tehastes ja masinates hädaolukorras ja pidevas kasutuses kasutamiseks. Lisaks sellele täidavad kirjeldatud juhul komponendid ka teist eesmärki, kui nad transpordivad kompenseerimissüsteeme. Kui vedu ei ole kinnitatud, hoiavad need ära kuhjumise põhjustatud kahjustused. Konstruktsioonilisi amortisaatoreid saab spetsiaalse kruvi abil kiiresti ja lihtsalt kinnitada ning need on LISCO GmbH jaoks lisakindlustuseks hädaseiskamise korral, sest Stefan de Bruyni sõnul "toimivad nad täiesti usaldusväärselt".

TUBUS erivahendid suurendavad pressimisseadmete tootlikkust autotootmises kogu maailmas

Alguses pöördus Langenfeldis asuva ettevõtte ACE poole üks autotootja. Lõuna-Saksamaalt pärit klient teatab: "Meil oli juba äärmiselt positiivseid kogemusi ACE tööstuslike amortisaatoritega kuni 3 tonni kaaluvate liugurite kiireks ja ohutuks pidurdamiseks. Seetõttu oli ilmselge pöörduda ACE poole ka uue probleemi lahendamiseks." Probleem, mis seisakute suurenemisega seoses defektsete amortisaatoritega stantsides lehtmetallide vormimise ajal, tuli leida kaasaegsete ProgDie-presside ja servopresside kasutuselevõtuga. Suuremad pressihoovused ja -kiirused ning suundumus suuremate stantside poole tõid kaasa suurema koormuse. See koormas polüuretaanist (PU) summutuselemendid üle. Materjal väsis liiga kiiresti. Järgnesid tööriista purunemine ja tootmisseisakud. Uute amortisaatorite otsingutel sattusid autotootjad ACEs TUBUSe struktuuriliste amortisaatorite peale. Need on valmistatud kopolüestrielastomeerist ja on summutusomaduste ja kasutusaja poolest kuni kakskümmend korda paremad kui sellised materjalid nagu terasvedrud, PU- või kummist stopperid.

See oli põhjus, miks ACE-l õnnestus antud juhul asendada autotootmises hädasti vajalikud pidurdusdampide eelkäijad uue arendusega TUBUS-Spezial lehtmetallide vormimise ajal. Samal ajal tõestavad need spetsiaalsed masinaelemendid, mida ACE insenerid suudavad kliendi soovil saavutada. Lisaks eritarnetele individuaalsete löökide, iseloomulike kõverate, vedrustuse määrade ja suurustega pakub ACE autotootjatele spetsiaalseid seeriad pidurdus- ja tõmbedampide näol. Nende komponentide edu põhineb kolme aasta pikkusel arendustööl, mis on alati tihedalt orienteeritud vastavate klientide vajadustele. Pärast esimesi kestvuskatseid laboris maksimaalse võimaliku koormuse määramiseks ja seejärel katsetusi valitud pressimisseadmetes ning elementide valiktabelite arvutamist tuntud Saksa autotootjate juures, määras ACE staatilised ja dünaamilised jõu-muutuste karakteristikud ning energia neeldumise ja -vastupidavuse katsepinkidel. Esimesed staatilised ja dünaamilised katsed olid paljutõotavad, sest staatilistes tingimustes oli võimalik saavutada vaid 29,4 mm kõrgete allasõidutõkete maksimaalne energia neeldumine vahemikus 5 kuni 269 Nm, sõltuvalt konstruktsioonist. Praktikas valitsevates dünaamilistes tingimustes ületati varem kasutatud sama kõrgusega PU-elementide tulemusi peaaegu kolm korda. Selle tulemusena tuleb TUBUSi erielemente vahetada harvemini kui nende eelkäijaid ning tänu vähenenud seisaku- ja hooldusaegadele suurendavad nad oluliselt vastavate tehaste tootlikkust.

Üks ACE teenuseid autotootjatele oli see, et tootearendusprotsessi käigus sai tellija jaoks luua iga summutusetüübi jaoks valimismaatriksi. Selle abil saavad tööriistatootjad nüüd hõlpsasti kindlaks määrata amortisaatorite suuruse ja arvu. Arvesse võetakse nii tooriku kiirust ja kaalu kui ka pressi löögikiirust. Kasutatud väärtused on võetud laseri nihkumise mõõtmise süsteemiga tilkumisseadmel tehtud katseseeriatest. ACEs tehtud katsete tulemusena koostas tootejuht Thorsten Kohneni juhitav meeskond valiktabelid pressi löögikiiruste jaoks alates ≤ 17 kuni 40 lööki/min ning ühendas ka mitu TUBUSe eritüüpi järjestikku. Selle tulemusel on nüüd pärast praktilisi katseid autotootjate tööriistades võimalik kasutada võimsamaid kinnitus- ja eemaldusdampoone, kui need olid varem saadaval kinnituskruvide jaoks suurustes M10 kuni M30. Neid ACE summutajaid tarnitakse nüüd tootjatele üle kogu maailma.

ACE pakub nüüd ka alumiinium- ja teraskomponente hädaseiskamiseks

Et vältida kahjustusi lineaarüksuste kasutamisel robootikas ning kaitsta tööpinkide, konveierite ja kõrghallide ladustamis- ja väljastusrajatiste lõppasendeid, on ACE lisanud oma tootevalikusse põrkepaiskamispaiskamispaiskamisseadmed. Need on valmistatud spetsiaalselt konstrueeritud alumiinium- või terastorudest, mis kokkupõrke korral volditakse etteantud viisil kokku, sarnaselt muljumistsoonile, ja muundavad kineetilise energia soojuseks. Need ACE uued masinaelemendid kaitsevad konstruktsioone õnnetuse korral 98 protsendi ulatuses suure ja ühtlase energia hajutamise kaudu. Tänu nende toimimisviisile saab pärast asjakohast hindamist rekonstrueerida kokkupõrke tagajärgi ja seega tulevikus vältida. Kokkupõrkepüüdurid pakuvad suurt pikaajalist stabiilsust igapäevases kasutuses ja suurepärast kaitset hädaseiskamise korral. Samuti on neid lihtne paigaldada ja asendada pärast kokkupõrget. Uued põrkepäästikud pakuvad projekteerijatele väga tõhusat ja ökonoomset ühesuunalist lahendust seadmete või masinate tõhusaks kaitsmiseks. Seega kujutavad need endast huvitavat alternatiivi pöördumatutele ja pööratavatele struktuursetele amortisaatoritele ning hüdraulilistele ohutuslöögi amortisaatoritele. Uued ohutustooted on saadaval välisläbimõõduga 87,5 mm alumiiniumversioonides ning 63 mm ja 38 mm terasversioonides. Standardina on saadaval kümme põhitüüpi, mille energia neeldumine hädaseiskamisrakendustes ulatub 670 Nm/hüpe kuni 11 200 Nm/hüpe. Sõltuvalt tüübist on komponentide maksimaalne hoog vahemikus 45 mm kuni 160 mm, kusjuures väikesed tugijõud (13 000 N kuni 70 000 N) annavad otsustava panuse konstruktsioonide kindlustamisse. Praktikas saab neid väärtusi veelgi suurendada, kui põrkepäästjad paigutatakse järjestikku või paralleelselt, et hajutada suuremaid energiaväärtusi kui nimetatud ühe hooga. Uued põrutusdampoonid on Langenfeldis 24 tunni jooksul laost saadaval ja neid, nagu ka teiste rakenduste puhul kasutatud struktuurseid amortisaatoreid, iseloomustab hea hinna ja jõudluse suhe

Veel uudiseid

Digitaliseerimist ja lahja juhtimise lähenemisviisi peetakse paljudes ettevõtetes teretulnud sale...

Ratastoolide testimisel mängivad tootjad arusaadavatel põhjustel turvaliselt....

Ratastoolide testimisel mängivad tootjad arusaadavatel põhjustel turvaliselt....

22.12.2023 01:05

Ohutuslöögi amortisaatorid
Hädaolukorra spetsialistid tähistavad esilinastusi filmis ja televisioonis
Kui tegemist on tööstusliku summutustehnoloogiaga, on ACE üks esimesi pöördumisi enamiku inseneride ja projekteerijate jaoks kogu maailmas. Ükskõik, milliseid päringuid eksperdid tänapäeval ka ei esitaks, ACE vastab neile alati kiiresti, kas veebis või isikliku kontakti kaudu kohapeal.

Ratastoolide konstruktsioonis on palju arenguruumi. Seda näitab ühe telgiga Hoss Mobility, mis on...